torsdag 3 juli 2014

Långsam morgon

Idag ska jag på beachfotboll.
eller rättare sagt kolla på beachfotboll.
och nej det är inte mina bröder som jag ska kolla på.
utan det är Linns lillebror.
det ska bli sjukt roligt.

men just nu sitter jag bara och väntar...
liksom gud vad den här morgonen har gått långsamt. 

jag har liksom hunnit med skit mycket. känns det som.
på hela bara 1 timme.

just nu ligger hundarna och vilar.
men alldeles nyss sprang Charlie runt med en toalett rulle.

detta är charlie.

men, men morgonen var seg idag.
och det är fortfarande en halv timme kvar tills jag ska åka.
men iallafall.
jag var tvungen att ha lite bilder till bloggen. 
som ni ska kunna titta på. 
så jag gick ut i trädgården och fotade lite blandat.


och idag är det lite sådär fint väder.
det är liksom gömmet i luften. liksom inte kallt eller varmt.
fast mer kallt en varmt. haha. asså skit samma.
och em våran pool har inte används så mycket under sommarlovet.
har ju aldrig varit så riktigt varmt så man kan bada.
nej det har typ varit såhär hela veckorna.
små regnigt. små blåsigt. lite sådär.
det är i försäg väldigt tråkigt.


men nu ska jag snart sticka och vet inte alls vad jag ska skriva mer så.
ha en bra dag! KRAM <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar