måndag 7 juli 2014

KÄNDIS & PENGAR


Jag är typ helt besatt av zara larsson.
och min framtids dröm är
att kunna bli som henne.
kunna sjunga som henne.
kunna dansa som henne.
jag bara skulle vilja det.
och min bästa kompis, hon vill absolut inte bli känd.
men jag skulle vilja jobba med att sitta i en studio och sjunga hela dagar.
kunna uppträda i USA.
kunna få ge barn, till äldre min auto.
och få se människor som gråter av att dem älskar mig så mycket som jag älskar någon annan.
egentligen är det helt sjukt det där med kändisskapet.
liksom nästan varenda barn som lever idag har framtiden om att just bli.
KÄNDIS.

liksom kunna bo i det stora städerna som NEW YORK, OCH LOS-ANGELES.¨
tjäna oändligt med pengar.


och hamna på HOLLYWOOD WALK OF FAME.
helt sjukt. jag är liksom en av dem.
vilja bli sådär stor.
och barn liksom drömmer om att kunna bli som t.ex. BEYONCE.
och man kan lyckas man kan lyckas bli sådär stor.
du vet väll hur många i världen som just nu är världs kända.
JUSTIN BIEBER, MADONNA, BEYONCE, JAY Z, RIHANNA, och bara en massa fler.
och man kan ju inte bara bli känd igenom musiken.
utan både i skådespeleri.
och smart as.
eller en vinnare i typ fotboll. 
liksom i skit mycket.

men det är ju självklart ett stressat jobb. kanske inte så mycket mer stressat en några andra jobb men jag skulle vilja bli känd.
Som jag sa innan. helst kunna sjunga som Zara Larsson. haha.
men, men ha en bra kväll.
KRAM!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar