torsdag 17 juli 2014

Beach-handboll

Vi kan ju börja med varför jag inte bloggat på hela 2 dagar.
och det är då därför att jag spelade beachandboll tisdag-onsdag.
då vi också sovöver där.
under nätterna vi var där.
JÄTTE MYSIGT.
och som sagt vann vi eller vårt lag inte så många matcher.
då jag skyller på att vi inte har haft en riktigt riktig tränare.
och inte spelat så länge. haha. det skyller jag på.
men glad är jag att jag var med.
och handbollen kommer nog vara ett sorts problem några gånger.
om det då är cup.
typ potatiscupen. haha. vet konstigt namn.
men den roligaste cupen man kan va på.
tyvärr tog jag inga bilder då matcherna var nära varandra och när det väl var paus var man tvungen att gå på toa, dricka, äta och kasta boll till uppvärmning.
och jag var då på 


så det blir utan bilder men imorn ska det nog komma bilder.

H A  E N  B R A  D A G

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar