tisdag 11 november 2014

11 November 2014


En lugn vecka.
bara två läxor, länge sen det var så lite...
det är jätte skönt klagar verkligen inte, men min kropp brukar liksom vara så vann med att alltid behöva tänka på en massa samtidigt, liksom, no, matte, no, bild, spanksa, engelska vad var det mer? sen slutar det med att 9 på kvällen kommer jag på att jag har glosor tills imorn, eftersom L brukar vara lite sen med att svara... haha.

men, det händer inte något nytt på dagarna, det går segt och inget kul händer,
jag ska faktiskt börja på "musikal" vet typ inte ens vad det heter...
om jag kommer in och dem har plats... 
det är väll det ända nya... och att jag ska få en IPHONE 6, skryta lagom liksom... haha. men var tvungen att skriva det här, så att mamma och pappa inte kan glömma det, eller måste nästan köpa den nån gång...
ps: jag får inte mobilen för ingenting, utan för att jag inte har ätit godis/chips på ett år...
jippi!
men ni får ta och

H A  E N  B R A  K V Ä L L 

K R A M!

  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar