tisdag 23 september 2014

S T U D I E D A G


sorry för dålig bild kvalité, men tog dem med mobban.


Hej alla vackra läsare! 
Idag var det studiedag som i vissa sätt var rätt skönt.
eftersom jag kunde ta tid på mig att jobba ifatt alla läxorna och träna lite extra matte, och bli                                        lite säkrare på gramman till grammatik provet imorn.
Men på ett sätt rätt tråkigt eftersom dem flesta kompisarna har studiedag på torsdag.
då man knappt kunde hänga med nån.
Linnsan tänkte först komma över, men sen kunde jag inte. På grund av läxor och passa lille brorsan som för det mesta var ute? så det var ju helt onödigt...

Men jag tog mig tid till att tetsa kläder som inte andvänds på hundra år känns det som.
Så jag hittade lite smått och gott, Och sen fick jag helt plötsligt nåt i kroppen som var så uttråkande att jag städade hela huset, eller hela, hela allting utom tvättis, och barnens (vårt) vardagsrum, som var lite för stökigt.
och of course inte brorsornas sovrum, nej nej nej!
absolut inte.
och sen hittade jag en jätte mysig halsduk som nog kommer vara vinterns favvo.
men sen visade det sig vara pappsens. så ja vi får väll se.. 
haha!

H A  E N  B R A  D A G


K R A M!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar