fredag 29 augusti 2014

R O C K B J Ö R N E N

har ni hört!
Zara larsson vann rockbjörnen i år igen!
jippi.. faktist så röstade jag på henne... hoppas alla gjorde. verkligen annars **** haha.
nej men blev liksom helt stolt fast jag inte är hon. konstigt va? men ja så e det.
och så ung eller ung och det är hon. men så ung och så duktig.
och vunnit rockbjörnen 2 år i rad! faktiskt sjukt.

_DSC2566
bild tagen från zaralarsson.se

och jag tycker att hon verkligen förkännade det. ser du det glada ansiktet på bilden.
söta, snälla ödmjuka ansiktet som verkligen är lycklig och verkligen vet att hon kommer lyckas! 
och alla album hon gjort som gått så bra. och jag, asså JAG! lysnnat ihjäl mig på.
och lyssnar fortfarande. jag tror aldrig jag kommer sluta gilla henne eller rätta sagt ÄLSKA henne. hon har allt. personlighet, utseende, röst, kropp och ja helt enkelt vackrast en vackrast. 



Men nu får ni ta och ha ett underbart fredagsmys och trycka i er massa med gott.
och jag hoppas, hoppas att ni lär er tycka om denna omänskliga bra människa!

H A  E N  B R A  D A G

K R A M!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar