måndag 30 juni 2014

ZARA LARSSON

Musik, det är nått jag älskar. 
bara lyssna liksom.
men inte vad som helst, inte för mig.
Något jag lyssnar på varenda dag.
kollar på varenda dag.
är Zara larsson.

en tisdag

så sjukt vacker. och så sjukt fin röst! 
och jag har inget riktigt svar på varför jag älskar henne så mycket.
det är liksom bara en känsla.  Kolla ba helt underbar!
t.om just nu sitter jag och lyssnar på hennes underbara musik.
hennes underbara röst.
den liksom bara är BÄST!
och jag kan verkligen säga att hela min playlist på spotify är ZARA LARSSON.
jag skulle verkligen vilja möta denna vackra kvinna.

handikappad

jag kan knappast fatta att någon typ inte kan förälska sig i henne.
liksom hennes utseende är ju helt magiskt. 
men alla ska vara nöjda med sig själva. nöjda med sitt liv och utseende.
och det är jag faktiskt.
så mitt tips på musik är lätt ZARA LARSSON.
ni kan komma in på hennes vackra blogg 
ha en bra dag, kram!

3 kommentarer: